no-nonsense processing standards really are long-term and additionally effective who sells the best fake rolex shelter.

replica uhren are the best qulity online.
what are hollow breast in sex doll torso?
ballroom gowns tomtop with cape

Όσπρια και καλοκαίρι: ένας συνδυασμός που αντέχει στους αιώνες! Γιατί;

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Είσαι από αυτούς που έχουν συνδυάσει τα όσπρια με το κρύο και τη σούπα; Το κάνεις από συνήθεια ή από επιλογή;

Κι όμως… Ήξερες ότι τα όσπρια είναι το πιο cool πιάτο των πιο θερμών λαών; Τα όσπρια σε σαλάτα, αλοιφή, όπως η φάβα ή το χούμους, σάλτσα ή ως συνοδευτικό στα κρύα ζυμαρικά και τις μελιτζάνες μας, από τη Μεσόγειο, την Αφρική και την Άπω Ανατολή μέχρι το Μεξικό και το Περού…, αποτελούν βασικό συστατικό όλων των καθημερινών πιάτων αυτών των λαών, ακόμη και στις πιο υψηλές θερμοκρασίες! Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί;

  1. Ελληνικά όσπρια αντί για κρέας το καλοκαίρι… μια κληρονομιά που προσφέρει στο οικοσύστημα του τόπου μας και την οικονομία του σπιτικού μας.

Αν ανατρέξεις σε παραδοσιακές συνταγές από τη μια άκρη της Ελλάδας στην άλλη, τα όσπρια συχνά παίρνουν τη θέση του κρέατος στο οικογενειακό καλοκαιρινό τραπέζι. Η αξιοποίηση των οσπρίων αποτελούσε και αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο εξασφάλισης της πρωτεΐνης των νοικοκυριών εδώ και χρόνια. Την ίδια στιγμή όμως επιτρέπει την ήρεμη συμβίωση και ανάπτυξη της χλωρίδας, εμπλουτίζοντας τα εδάφη, και της πανίδας – επιτρέποντας την ανάπτυξη των ζωντανών, μειώνοντας παράλληλα το οικολογικό αποτύπωμα στον τόπο μας.

  1. Γρήγορα – εύκολα – χορταστικά γεύματα on the go! Πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και κορεσμός.

Το καλοκαίρι επιβάλει γρήγορα, εύκολα και χορταστικά πιάτα! Τα όσπρια είναι χαμηλά σε λιπαρά, χωρίς πολλές θερμίδες, αλλά με σημαντικές ποσότητες φυτικής πρωτεΐνης και πλούσια σε φυτικές ίνες που είναι και ο λόγος που μας χορταίνουν εύκολα.

Τι χρειάζονται λοιπόν το καλοκαίρι; Έναν ισχυρό συνδυασμό: Ήξερες ότι συνδυάζοντας τη φυτική πρωτεΐνη των οσπρίων με τη φυτική πρωτεΐνη των δημητριακών, όπως το πλιγούρι, το ρύζι ή το ψωμί, καταφέρνεις να δημιουργήσεις πρωτεΐνη αντίστοιχη του κρέατος; Αρκεί να προσθέσεις μια «αλοιφή» οσπρίων όπως φάβα, χούμους, πουρέ φασολιών σε μια αραβική πίτα, μπρουσκέτες, ρυζογκοφρέτες ή σε παξιμαδάκια και έχεις ένα πλήρες σε πρωτεΐνη γεύμα! Συμπλήρωσε με γεύση και αντιοξειδωτική δράση των μυρωδικών της Ελλάδας, με φρέσκα ωμά λαχανικά ή και ένα δροσερό στραγγιστό γιαούρτι!

  1. Όσπρια και καλοκαιρινά λαχανικά και φρούτα! Ένας συνδυασμός που αγαπά η άμυνα του οργανισμού μας, το δέρμα και … η σιλουέτα μας!

Τα όσπρια, ιδιαίτερα μάλιστα τα βιολογικά, είναι πλούσια σε φυτοσυστατικά, συστατικά με αντιοξειδωτική δράση! Την ίδια στιγμή τα λαχανικά που ευδοκιμούν το καλοκαίρι φημίζονται για την υψηλή περιεκτικότητα τους σε διάφορες μορφές αντιοξειδωτικών βιταμινών και συστατικών. Επέλεξε να πάρεις το μέγιστο όφελος. Συνδύασε σε μια σαλάτα τα όσπρια με …

  • Κόκκινα, πορτοκαλί και κίτρινα λαχανικά (τομάτες, πιπεριές κοκ). Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και σε β- καροτένιο που σχετίζονται με την άμυνα του οργανισμού, την υγεία του δέρματος και την ανάπτυξη. Μαζί με το ελαιόλαδο δημιουργούμε ένα γεύμα που μας προστατεύει από τον ήλιο και ενισχύει την άμυνά μας.
  • Μωβ και σκούρα μπλε λαχανικά και φρούτα όπως μελιτζάνες ψητές, κρεμμύδια, ή ακόμη και σταφύλια (δοκίμασε τα μοσχάτα). Το χρώμα τους προδίδει την ύπαρξη φλαβονοειδών που φαίνεται να σχετίζονται με την καλή υγεία της καρδιάς και την καθυστέρηση της γήρανσης.
  1. Όσπρια στην πράσινη σαλάτα; Ένας δυναμικός συνδυασμός που «αγαπούν τα νεύρα» μας από κούνια!

Τόσο τα όσπρια όσο και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι γνωστά για το φυλλικό τους οξύ, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β που είναι απαραίτητη για την αναπαραγωγή των κυττάρων, την υγεία του νευρικού μας συστήματος και την υγεία της καρδιάς. Το φυλλικό οξύ παρέα με το σίδηρο είναι από τα πιο διάσημα συστατικά στην ηλικία των 30s μιας και συνδέεται τόσο με την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος όσο και με την … υγιή εγκυμοσύνη! Συνδυάστε τη ρόκα και το φρέσκο σπανάκι με φακή, ρεβίθια ή με μέτρια φασόλια και άπαχη πρωτεΐνη όπως αυγό ή ψάρι. Έτσι εξασφαλίζετε ακόμη περισσότερες βιταμίνες του συμπλέγματος Β και πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, ενώ τα ω-3 των ψαριών θα ενισχύσουν την προστατευτική δράση για τα νεύρα και τη μνήμη σας!

Scroll to Top