Στην άροσις γνωρίζουμε την αξία της γυναικείας επιχειρηματικότητας, αφού η κα Ελένη Στογιαννίδη- Φωτιάδη υπήρξε για πολλά χρόνια η «ψυχή» της εταιρείας μας, διοικώντας την με αγάπη , όραμα και στρατηγική σκέψη.
Για αυτό και στηρίζουμε έμπρακτα τη γυναικεία επιχειρηματικότητα , σε έναν τομέα που αποτελεί πυλώνα της ελληνικής οικονομίας, αυτόν της αγροδιατροφής.
Ο CEO μας, Τρύφων Φωτιάδης συμμετείχε στην πρωτοβουλία που πραγματοποίησε στην Ελλάδα το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΙΤ), σε συνεργασία με τον οργανισμό ΑWomanCanBe.org και το ESG+ Stories, με στόχο να εμπνεύσει και να παρακινήσει γυναίκες, επιχειρηματίες ή μη, να αξιοποιήσουν τη δύναμή τους και να πετύχουν τους στόχους τους στον τομέα της αγροδιατροφής.
Στο πλαίσιο ημερίδας με θέμα την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στην Αγροδιατροφή, ολοκληρώθηκε ο Διαγωνισμός που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενδυνάμωση Γυναικών στον τομέα της Αγροδιατροφής –Empowering Women in Agrifood (EWA)», το οποίο υποστηρίζει νεοφυείς επιχειρήσεις, projects και ιδέες, που αναπτύχθηκαν από γυναίκες. Στόχος του είναι η ενδυνάμωση των γυναικών σε ένα τομέα που στερούνται ηγετικού ρόλου. Το πρόγραμμα οργανώνεται κάθε χρόνο από τον Ευρωπαϊκό οργανισμό ΕΙΤ Food, και στην Ελλάδα υλοποιείται σε συνεργασία με τον οργανισμό AWomanCanBe.org. Νικήτριες του διαγωνισμού αναδείχθηκαν οι Ειρήνη Σπανούλη, ιδρύτρια του Karpologio, και η Αγγελική Δράκου συνιδρύτρια της εταιρείας Grizo & Prasino
Ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια για εμάς, η απονομή και του τρίτου βραβείου, Visibility Award που απονεμήθηκε στην Αναστασία Κρητικού για την επιχειρηματική ιδέα Track for Value, που θα ταξιδέψει στη Λιθουανία προκειμένου να συμμετέχει και να προβάλλει την επιχειρηματική της ιδέα στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Women in Agrifood Summit. Ο CEO μας κος Φωτιάδης, στήριξε ως μέντορας την κα Κρητικού στα πρώτα βήματα του επιχειρείν. Η Track4Value προσφέρει υπηρεσίες προστασίας και διασφάλισης ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα, σκανάροντας την ετικέτα του προϊόντος το Track4Value (ψηφιακή πλατφόρμα με QR code) παρέχει πληροφορίες στον καταναλωτή για ότι θέλει να μάθει: αυθεντικότητα, εργαστηριακές αναλύσεις που δείχνουν ότι το προϊόν είναι αυθεντικής προέλευσης.