Διατροφικά πλεονεκτήματα ρυζιών

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
  • Το ρύζι βρίσκεται στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής, μπορεί να καταναλώνεται και καθημερινά.
  • Η κατανάλωση του ρυζιού είναι, για τον άνθρωπο, βασική πηγή ενέργειας.
  • Το καστανό ρύζι περιέχει περισσότερες βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και φυτικές ίνες από τα υπόλοιπα ρύζια.
  • Ο συνδυασμός της κατανάλωσης του ρυζιού με τα όσπρια μας δίνει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας.

Η συχνή κατανάλωση ρυζιών δίνει ενέργεια και μπορεί να οδηγήσει σε:

  • Πρόληψη εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων
  • Μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης
  • Καλή λειτουργία του εντέρου

Τα ρύζια είναι πλούσια σε απλούς και σύνθετους υδατάνθρακες, βιταμίνες Β, μεταλλικά στοιχεία (σίδηρος, μαγνήσιο, φώσφορος, κάλιο) και πρωτεΐνες.

Τα ρύζια ΔΕΝ περιέχουν λιπαρά, γλουτένη και νάτριο.

Scroll to Top